SuLaVan terveiset 1/2014

Hei kaikille!

Suvilahden koulun vanhempainyhdistys SuLaVa ry:n hallitus on kokoontunut meneillään olevan toimintakautensa aikana nyt kolme kertaa. Keskustelua on syntynyt Vaasan kaupungin säästötoimista ja vanhempainyhdistyksen mahdollisuuksista vaikuttaa niihin. Uusi 2-vuotinen koulukuvaussopimus on tehty Kuvamuiston kanssa. Erilaisten tapahtumien ja tempausten järjestämistä on myös mietitty. Muistattehan, että te kaikki voitte vaikuttaa SulaVan toimintaan. Otamme mielellämme vastaan ideoita ja toiveita. Nyt niiden esittämiselle on myös uusi kanava, sillä SuLaValla on omat Facebook-sivunsa: Suvilahden SuLaVa, Vaasa. Lähettäkää liittymispyyntö jollekin siellä, niin pääsette seuraamaan myös sitä kautta SuLaVan toimintaa.

SuLaVan uintikampanja pyörii loppukevääseen saakka. Koululaiset ovat olleet niin ahkeria uimareita, että vihkoa on jo pitänyt kertaalleen vaihtaa. Toukokuussa sitten eniten nimiä uintivihkoon kerännyt luokka saa jotain palkinnoksi!

SuLaVa järjestää 7.5. klo 18.00 alkaen turvallisuusaiheisen tapahtuman Suvilahden koulun pihassa. Tapahtuma on suunnattu koululaisille ja heidän perheilleen. Paikalla tulee olemaan useampia eri turvallisuuspisteitä, mm. SPR järjestää pienimuotoista ensiapuopastusta, paikalle pyritään saamaan myös poliisi ja palokunta. Tarkoitus on jakaa tietoa siitä, miten erilaisissa hankalissa ja vaarallisissakin tilanteissa tulisi toimia. SuLaVa saapuu paikalla grilleineen ja kahvitermoksineen, joten pientä herkutteluakin on luvassa. Laittakaahan päivämäärä jo kalentereihinne ja toivotaan oikein hyvää säätä kyseiselle illalle!

Kevätterveisin

SulaVa ry:n hallitus